Új bejegyzés

Rendszeres olvasók

Összes oldalmegjelenítés

Blogarchívum

Címkék


2009. december 3., csütörtök

Bevezetés

Mivel lemaradtam a jubileumi XXX. VKF-ről, úgy gondoltam, azért megörökítem, hogy idén milyen ajándékok kerülnek ki a konyhából a kezeim közül. Hátha jövőre valaki ihletet tud meríteni belőle. Azért nem a kajás blogomban írom ezeket, mert ez elvégre mégiscsak egy külön terület, de a linkeket kiteszem oda is, hogy bárki megtalálja ezeket a sorokat is :)
Jó böngészést kívánok, illetve szeretnék majd visszajelzéseket kapni, hogy kinek hogyan sikerültek a receptek. Igyekszem majd az én ajándékozottaimat is a megfelelő postoknál egy "kritikára" bírni, hogy tényleg kiderüljön, milyen lett az ajándék, mivel én kóstolni valószínűleg nem fogom a műveket... Legalábbis úgy tervezem :D 
A művelet hamarosan beindul, nézzetek vissza sűrűn :)
u.i: Lehet, hogy merítek ötleteket a fent említett helyről is, de rengeteg saját ötletem van - csak győzzem megvalósítani :), illetve nem csak karácsonyi ajándékok lesznek majd postolva :), hanem egy-egy szülinapi torta vagy hasonlók is.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
 

Diseñado por: Compartidísimo
Scrapping elementos: Deliciouscraps©